پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین تمرخانی

حوزه/حجت‌الاسلام حسین تمرخانی گفت: عملیات های وعده صادق،حاکمیت بلامنازع انقلاب اسلامی بر آسمان منطقه را به جهانیان ثابت نمود، عملیات وعده صادق جان تازه ای به مقاومت اسلامی و گروه های آتش به اختیار منطقه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام حسین تمرخانی مدیر حوزه های علمیه خواهران استان ایلام با یکی از شبکه های تلویزیونی عراق با موضوع انتقام سخت از رژیم تبهکار صهیونیستی و عملیات وعده صادق ۱و۲ گفتگو کرد.

وی در این گفت و گو بیان کرد: در عملیات وعده صادق ۱ کشورهای غربی حامی تروریسم و بعضی کشورهای خائن عربی به خوبی فهمیدند حریف اقتدار اراده ملت ایران و قدرت موشکی ایران نمی شوند از این رو در عملیات وعده صادق ۲ با وجود اطلاع احتمالی از وقوع این عملیات عملا از رویارویی پدافندی با ایران پا پس کشیدند و خود را حریف اقتدار و صلابت شیرمردان مدافع امنیت ندیدند که ضرب شصت ایران از تمام لایه های پدافندی به امنیتی ترین مقرهایشان با قدرت اصابت کرد و پدر خوانده اسرائیل نامشروع و غاصب هم یعنی آمریکای تروریست هم کاری ازش بر نیامد به التماس افتاده و اعلام کرد کمتر بزنید.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان ایلام در ادامه گفت رژیم صهیونیستی مایه عبرتی برای حکام بی خاصیت منطقه است که در بزنگاه ها پس از دوشیدنشان آنها را همچون یک پوستین بی مقدار وا نهاده اند.

حجت‌الاسلام تمرخانی تاکید کرد: عملیات های وعده صادق،حاکمیت بلامنازع انقلاب اسلامی بر آسمان منطقه را به جهانیان ثابت نمود، عملیات وعده صادق یک جان تازه ای به مقاومت اسلامی و گروه های آتش به اختیار منطقه داد.

وی در پایان بیان کرد: باند تبهکار صهیونیستی بداند در صورت حماقت پایان عمر منحوس خود را در کمترین زمان ممکن رقم‌می زند ود یگر اسرائیلی بر صفحه روزگار نمی ماند و بشریت از لوث این غده سرطانی جهانی امن را تجربه می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha